Achtergrond

Achtergrond

Bedrijf

‘We hebben gewoon meer melk nodig’, zegt Mark Boot van Arla Foods

Met zijn merken en duurzaamheidsstrategie wil Arla de groei vasthouden. Smaak, betaalbaarheid en duurzaamheid zijn de succesfactoren, zegt managing director Mark Boot.
Lees meer
Achtergrond

Markt

Grote impact op kosten door inval in Oekraïne

A-Insights gelooft dat het gebruik van data in toenemende mate van belang is om de juiste strategische beslissingen te kunnen nemen. In deze editie kijken…
Lees meer
Achtergrond

Visie

‘Melkveehouderij moet ruimte krijgen voor noodzakelijke innovatie’

De productie van melk heeft in Nederland een zonnige toekomst, mits de melkveehouderij ruimte krijgt voor innovatie. Dat is de visie van ceo André van…
Lees meer
Achtergrond

Markt

Italiaanse kazen Parmigiano en Grana Padano zijn exporttoppers

A-Insights gelooft dat het gebruik van data in toenemende mate van belang is om de juiste strategische beslissingen te kunnen nemen. Deze maand nemen we…
Lees meer
Achtergrond

Visie

Melk indikken op de boerderij, minder water transporteren

Dikke melk is een uitdrukking die sommige melkveehouders gebruiken om aan te geven dat hun koeien hoge gehalten vet en eiwit in de melk leveren.…
Lees meer
Achtergrond

Markt

Griekse yoghurtmaker Fage bouwt in Hoogeveen aan Europese groei

A-Insights gelooft dat het gebruik van data in toenemende mate van belang is om de juiste strategische beslissingen te kunnen nemen. In deze editie kijkt…
Lees meer