'Bio Lekker voor je’: Bionext lanceert nieuwe commercial
Bionext lanceerde deze week de nieuwste commercial van de ‘Bio Lekker voor je’-campagne. De commercial is gemaakt om de Overstapweken af te trappen. Deze Overstapweken lopen van 31 augustus tot en met 11 september.
Met de commercial wil Bionext de consument ervan bewust maken dat het juist nu de tijd is om te kiezen voor biologische producten. De huidige situatie laat volgens de ketenorganisatie zien dat steeds meer consumenten openstaan voor meer lokale, gezonde en bewuste keuzes. Biologische producten sluiten aan bij deze behoefte.
Commercial ‘Bio Lekker voor je’
Bionext verwacht dat de nieuwe commercial, die te zien zal zijn op YouTube, Facebook en Instagram, ruim 1,5 miljoen mensen zal bereiken.
Duurzame en bewuste lifestyle
De door de Europese Unie gefinancierde campagne zal drie jaar duren en moet laten zien hoe biologisch binnen een duurzame en bewuste lifestyle past, zodat de keuze hiervoor nog vanzelfsprekender wordt. Kijk hier voor meer informatie over de campagne.
Over Bionext
Bionext zet zich in voor meer biologische landbouw en voeding in Nederland. Daarvoor organiseert de ketenorganisatie evenementen, campagnes, (inter)nationale kennis- en onderzoeksprojecten en vakbeurzen. Bionext verbindt zo elke schakel in de biologische keten van boer tot bord.