Arla lanceert nieuwe campagne: ‘Volg je natuur’
Arla Foods lanceert een nieuwe campagne: ‘Volg je natuur’. De campagne, ontwikkeld door creatief bureau Dear in Amsterdam, moet uitdragen dat wanneer wij goed voor de natuur zorgen, de natuur dat ook voor ons doet, zo bericht Marketing Tribune.
Dear ontwikkelde voor het zuivelmerk verschillende campagnes voor nieuwe productlijnen en zette nieuwe concepten op voor Arla Biologisch.
Uitrol campagne Arla
Het zuivelbedrijf gelooft sinds de oprichting in 2000 in de kracht van natuur en er zijn steeds meer mensen die dat geloof delen, aldus de zuivelonderneming. Om dit idee te versterken laat zij in onlineminidocumentaires een barista, een ecoloog en biologische boer aan het woord. De campagne wordt verder uitgerold in een tv-commercial en op social media.
Duurzame verpakking
Een van de productlijnen is Skyr, waarvoor de zuivelonderneming onlangs een duurzame verpakking voor de 1-kilobekers introduceerde. Voor elke beker wordt 16 gram minder plastic gebruikt dan bij de vorige verpakking. De beker en het deksel zijn 100 procent recyclebaar.