"/>

Carrefour-kwaliteitsmelk Gekozen Huismerk Product van het Jaar

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Halfvolle melk uit de Kwaliteitsketen van Carrefour en ijsjes van De Belgen zijn door consumenten van de supermarktketen uitgeroepen tot Gekozen Huismerk Product van het Jaar 2021. 

Deze wedstrijd beloont de innovatie en de productkwaliteit die consumenten van Carrefour herkennen in producten van verschillende categorieën. Het label werd toegekend aan zeven merkproducten van de supermarktorganisatie, waaronder aardappelen en vers fruitsap.  De Belgische keten neemt net als Aldi voor de eerste keer deel aan de verkiezing Gekozen product van het jaar.

Lokale samenwerking Carrefour

De Belgische halfvolle melk werd afgelopen najaar samen met brie en roomkaas toegevoegd aan de Kwaliteitsketen Carrefour. De zuivelproducten komen uit samenwerkingen met lokale producenten. De producten die tot de kwaliteitsketen behoren, zijn geproduceerd aan de hand van strikte eisen, met respect voor het milieu en het dierenwelzijn en tegen een eerlijke prijs voor iedereen.